Rabu, 23 Mac 2011

- aQu juA punYa pErasaAn -

Dicatat oleh ♥ Adara Adelia ♥ paDa 6:09 PTG
Adakah aku ditakdirkan untuk dijadikan boneka pada mata seorang insan yang bernama LELAKI ?? .. 
Kejam sungguh perlakuanmu terhadap diriku .. 
Tiada air mata yang dapat aku gugurkan lagi mendengar perkhabaran itu daripada rakan karibmu sendiri .. 
Ku ingatkan ini sekadar perasaan ku sahaja .. 
Tetapi , BENAR sama sekali !! .. 
Sayangku , ku pasti kau tahu yang aku sangat menyayangi dirimu .. 
Tetapi adakah ini balasanmu terhadapku di atas kesetiaanku kepadamu ?? .. 
Sayangku , maafkan aku jika tidak dapat menjawab panggilanmu , mesejmu , bukan niat aku untuk menjauhkan diri darimu .. 
TIDAK SAMA SEKALI SAYANGKU ..
Aku hanya ingin kau berfikir sejenak ..
Adakah aku masih lagi kau sayang atau tidak ..
Betapa hancurnya hatiku , sayang ..
Tergamaknya kau ..










Jika diberikan peluang kali kedua ..
Ingin sekali aku membelaimu , mengasihanimu ..
Setiap kenangan kita aku simpan dengan rapi ..
Aku tak ingin kehilangan dirimu , sayang ..
Aku masih di sini ..
Setia menantimu ..
Jika ..
Kau masih berpaling lagi kepadaku ..
Akanku pegang janji yang pernahku katakan kepadamu ..


Aku sangat mencintai dirimu ..
Aku ingin kau selalu ada denganku ..
Tiap kali aku suka dan duka ..
Aku ........
Ingin kongsikannya bersamamu , sayang ..
I LOVE YOU !! ..








I LOVE YOU SO MUCH !! ..
Sayangku ....

0 rOngGenG:

Catat Ulasan

♥ Di suAtU kaLa ♥

 

♥ Adara Adelia ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise